Ik zou zeggen dat wij in drie tot vijf jaar onze leden accurater met elkaar kunnen matchen, zelfs zo precies dat zij niet eens meer moeten zoeken om een perfecte match te krijgen. - Sigurd Vedal; Victoria Milan interview

Foutmelding

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in require_once() (regel 3193 van /is/htdocs/wp11065381_V2STZSMO0V/singleboersen-experten.NL/includes/bootstrap.inc).

Review (Victoria Milan)

Victoria Milan is een van de meest toonaangevende datingsites op het gebied van affaires voor mensen in een relatie. Deze service koppelt getrouwde en anders bezette mannen en vrouwen op een discrete manier aan gelijkdenkende mensen, met goede resultaten. In het kader van onze interviewserie "CEO of Love" hebben wij CEO en oprichter van Victoria Milan, Sigurd Vedal, geïnterviewd. Vedal heeft een zeer lucratieve baan als media executive opgegeven om Victoria Milan op te richten. In het interview heeft hij het over de toekomst en opkomende trends van online dating.

DATING-EXPERTS: Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons interview te beantwoorden. Dit interview behoort tot onze interviewserie "CEO of Love".

Onze eerste vraag betreft het bedrijf Victoria Milan in het algemeen. Waarom zouden mensen zich bij uw datingservice moeten aanmelden? Wat is er uniek en speciaal aan? Hoe zorgt u ervoor dat u de groei van uw bedrijf kunt blijven stimuleren ondanks de zeer competitieve markt (wat zijn bijvoorbeeld uw jaarlijkse marketing uitgaven en kanalen)?

Sigurd Vedal: Victoria Milan was specifiek opgezet voor getrouwde mensen en mensen in een vaste relatie die graag een affaire wilden hebben. Vrijgezellen zijn echter ook welkom. Wij geloven dat wij de best mogelijke datingervaring bieden voor mensen die een vaste relatie hebben. Dit dankzij onze voorzichtige toenadering tot discretie en functies die voorkomen dat onze leden worden herkend.

De datingmarkt is erg competitief en vereist een omvangrijke, voorzichtige benadering, gecombineerd met voortdurende bewaking en snelle aanpassingen. Ik denk dat de vraag niet is wat voor reclame-kanalen men moet kiezen, maar hoe effectief men de kanalen kan gebruiken, die beschikbaar zijn.

Daarom gebruiken wij kanalen zoals advertenties op de radio en in gedrukte media. Het is misschien niet een voor de hand liggende keuze voor een digitaal bedrijf, maar als er op de juiste manier mee wordt omgegaan, dan is het zeker van waarde voor ons bedrijf.

DATING-EXPERTS: De Online/Mobile Dating industrie voorziet mensen van veel mogelijkheden. Denkt u dat deze industrie invloed heeft gehad op hoe mensen in de laatste 10-15 jaar over relaties zijn gaan denken? Ruilen ze sneller de ene relatie voor een andere in, vergeleken met de tijd voordat online/mobiel daten bestond?

Sigurd Vedal: Online en mobile dating hebben er niet alleen veranderd hoe mensen naar relaties zijn gaan kijken, maar ook hoe ze leven en hun hele leven doorbrengen. Een goed voorbeeld is het feit dat Victoria Milan in een schoolboek van een Deens gymnasium voorkomt. Wij worden genoemd in een hoofdstuk waarin leerlingen relaties van vroeger vergelijken met die van nu. 

Online dating en vooral dating voor mensen die al een relatie hebben, heeft ervoor gezorgd dat mensen hun emotionele levens en hun sekslevens op zo een schaal kunnen verrijken die 15 jaar geleden nog niet te bevatten was.

Het is zoveel makkelijker en sneller om de juiste partner te vinden, waar je ook naar zoekt. Zelfs al ben je al getrouwd of bezet, je kunt altijd een partner vinden die jou met passie en emoties vervuld die je tijdens je lange relatie misschien bent kwijtgeraakt.

In principe zijn er maar een paar klikjes nodig en duizenden gelijkdenkende kandidaten liggen binnen handbereik, wie je ook bent. Ik vind dit concept persoonlijk verbazingwekkend en daarom heb ik besloten om mijn lucratieve baan als media executive op te geven en Victoria Milan te starten.

DATING-EXPERTS: Wat is uw visie op hoe de casual/seks dating markt in loop der tijd is geëvolueerd? Ziet u veranderingen in onder andere: man/vrouw verhouding, veranderende seksuele voorkeuren, een toenemend aantal seksueel expliciete foto’s, etc. Ziet u gratis mobiele apps zoals Tinder als serieuze competitie?

Sigurd Vedal: Een sterke trend die wij aan het observeren zijn is verbonden met de voortdurende vrouwelijke emancipatie. We zien steeds meer vrouwen die grijpen wat ze willen en nodig hebben. Ze zijn kieskeuriger en niet bang om moedige beslissingen te nemen of nee te zeggen. Dit heeft er ook voor gezorgd dat het gedrag van mannen is veranderd. Ze hebben zich gerealiseerd dat het niet gemakkelijk is om indruk te maken op vrouwen. Dankzij deze dingen is er meer waarde voor alle partijen; mijns inziens een goede zaak.

Gratis mobiele apps zijn geen directe competitie omdat Victoria Milan een heel specifieke doelgroep bedient en deze doelgroep heeft een specifieke benadering nodig. Uiteraard beïnvloeden zij wel onze business en kijk ik naar alles wat er zou kunnen veranderen, zodat ik het vervolgens kan analyseren en passende maatregelen kan nemen.

DATING-EXPERTS: Gebruikt u en analyseert u gebruikersdata of gebruikersgedrag om matching te verbeteren en efficiënter te maken? Kunt u een aantal voorbeelden noemen?

Sigurd Vedal: Wij houden continu bij hoe onze leden Victoria Milan gebruiken en het product team is voortdurend verschillende veranderingen op onze service aan het testen en implementeren. Dit verschilt van simpele dingen zoals het verwijderen van frictie en onnodige stappen op de site, tot gecompliceerdere dingen zoals het aanpassen van de matchingmechanismes of het verbeteren van de Profile Booster om betere potentiële matches weer te geven.

Net als bij het gebruik maken van marketingkanalen is bovenstaande een proces van continue en subtiele verandering, waarbij alleen geteste oplossingen worden geïmplementeerd.

DATING-EXPERTS: Wat zal volgens u in de nabije toekomst bij matchmaking de populairste trend worden op het gebied van datagebruik? Wat zullen de datingservice in 3-5 jaar kunnen doen dat nu nog niet mogelijk is?

Sigurd Vedal: Ik weet zeker dat er genoeg belangrijke vernieuwingen voor ons liggen, maar net als met alle innovaties is het niet gemakkelijk om te voorspellen wat de next big thing is. Maar ik zou zeggen dat wij in drie tot vijf jaar onze leden accurater met elkaar kunnen matchen, zelfs zo precies dat zij niet eens meer moeten zoeken om een perfecte match te krijgen. Het is onze missie om mensen zo snel en goed mogelijk met elkaar te matchen.

Huidige mechanismen zijn nog niet subtiel en geraffineerd genoeg om dit te doen. Dit is zo omdat de menselijke natuur en de persoonlijke benadering van emotie een van de meest gecompliceerde en subjectieve beslissingsnetwerken ter wereld is.

Daarom zijn er heel veel data- en unieke beslissingsstromen te analyseren voordat we dat voor elkaar krijgen. Wie dit als eerste doet zal de toekomstige datingindustrie domineren. Maar is het überhaupt wel te doen? Wij proberen het voor elkaar te krijgen.

DATING-EXPERTS: Gedurende de laatste paar jaren zijn gratis dating apps erg populair geworden, vooral Tinder. Vindt u dat gratis apps de schadelijk zijn voor de marktwaarde? Of helpen zij juist huidige marktprijzen te herdefiniëren?

Sigurd Vedal: Ik denk dat we erg voorzichtig moeten zijn met het zeggen dat iets de markt kapot maakt. Kodak heeft zichzelf in 2012 failliet laten verklaren omdat het bedrijf niet wilde accepteren dat de fotomarkt aan het veranderen is, maar het werd niet kapotgemaakt.

Als het management van het bedrijf zich had aangepast aan de veranderingen in plaats van een verloren positie te verdedigen, dan hadden ze door een transitie kunnen gaan en nog steeds de leider van het roedel kunnen zijn.

Hetzelfde geldt voor elke industrie – óók de datingindustrie. Tinder en andere gratis apps moeten nog steeds geld gaan verdienen om de industrie te kunnen veranderen. Op het moment is de hype gigantisch, maar wordt niet gevolgd door geld. Een bedrijf kan niet alleen leven op investeringsgeld.

DATING-EXPERTS: Hebt u het idee dat ‘wearables’ zoals smart watches de manier waarop mensen van online dating gebruik maken zullen veranderen, zoals ook smartphones dat hebben gedaan?

Sigurd Vedal: Volgens mij weten zelfs de makers van wearables niet zeker of ze iets zullen veranderen. Op het moment hebben we alleen een paar smart watches die eigenlijk alleen onbelangrijke smartphone functies dupliceren, Google Glass dat klachten van over de hele wereld ontvangt over privacy en tientallen andere gadgets waarmee een persoon dit of dat kan doen.

Dus op het moment zou ik niet zeggen dat wearables grote veranderingen zullen brengen in dating – behalve als iemand een fantastische functie of apparaat maakt dat echte, nuttige innovatie zal brengen.

DATING-EXPERTS: Denkt u dat dating met een Apple watch of smart watch een voltijd activiteit zal worden en de datingmarkt drastisch zal veranderen? Bent u bezig met het maken van een mobiele versie van Victoria Milan voor de Apple watch of andere ‘wearables’?

Sigurd Vedal: Op lange termijn gezien zouden wearables veel kunnen veranderen in de tech-industrie en de levens van mensen. En als zij onze levens veranderen, weet ik zeker dat zij ook de datingindustrie zullen veranderen – een mobiele app voor Apple Watch zou zeker een vanzelfsprekende weg zijn om dan in te slaan.

De wearables trend trekt veel geld en investoren aan. Als je nu naar Kickstarter kijkt kun je zien dat de meeste wearable gadgets bijna altijd worden gefinancierd. Het is een fascinerend proces om te observeren en deel van uit te maken. Ik kan niet wachten om te zien hoe de zaak zich zal evolueren.

DATING-EXPERTS: Wat zijn de belangrijkste succesfactoren die overwogen moeten worden om ervoor te zorgen dat uw datingservice ook over 10 jaar een grote speler zal zijn?

Sigurd Vedal: De grootste factor om aan de top te blijven is het zijn van een goede manager en het maken van de best mogelijke beslissingen, gebaseerd op de juiste data, op het juiste moment. Je moet de markt in de gaten houden en hierop op de juiste manier reageren. Daarnaast moet je nadenken over innovatie en manieren waarop de markt aangetrokken kan worden.

Succes kan nooit aan een ding worden vastgepind. Om een succesvolle datingsite zoals Victoria Milan te runnen, moet je accepteren dat je leeft in een omgeving van constante verandering en bekwaam genoeg zijn om mee te veranderen.

Ik denk dat affiliates hier goed in zijn, de hele internet-industrie voorblijven om de juiste mensen aan te trekken. Dit is wat wij bij Victoria Milan proberen te doen en onze groeiende cijfers zijn het bewijs dat we de goede richting op gaan.

DATING-EXPERTS: Hartelijk dank voor dit interessante interview! Wij wensen u nog veel succes met Victoria Milan!

Productinformatie: 
Victoria Milan / Review
8

Victoria Milan is terecht een van de meest populaire datingsites voor gehuwde en gebonden mensen die op zoek zijn naar een affaire. De site is 100% anoniem en perfect voor onschuldige webflirts, onenightstands of zelfs een langdurige affaire.


In het kort

Product: Victoria Milan - Review
Beoordeeld door de redactie van: Dating-Experts.nl
Testresultaat: 8 / 10